Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Οι μαθητές του Γ1 παρουσιάζουν τις εργασίες τους για τα στερεότυπα του φύλου στις διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών

Οι μαθητές του Γ1 στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας (ενότητα 3η) σε μια προσπάθεια προσέγγισης του θέματος των προκαταλήψεων και των στερεοτύπων αναζήτησαν σε Ηλεκτρονικά Λεξικά και σε Σώματα Κειμένων σημασίες και ορισμούς, μελέτησαν άρθρα εφημερίδων (ηλεκτρονικές εκδόσεις) που αναφέρονται ειδικότερα στο θέμα των στερεοτύπων του φύλου και τέλος επιχείρησαν να διερευνήσουν  το θέμα της αναπαραγωγής των στερεοτύπων του φύλου μέσα από τις διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών. Αναζήτησαν διαφημίσεις "κοριτσίστικων" και "αγορίστικων" παιχνιδιών, με τα κείμενα των οποίων έφτιαξαν συννεφόλεξα, που στη συνέχεια παρουσίασαν και σχολίασαν σε δικά τους πολυτροπικά κείμενα.
Σας τα παρουσιάζουμε και αφού πρώτα ξεκαθαρίσουμε ότι όλες οι ομάδες δούλεψαν με ζήλο και όρεξη στον ελάχιστο χρόνο που είχαν στη διάθεσή τους, σας καλούμε να τα σχολιάσετε,  λαμβάνοντας υπόψη κριτήρια που συναποφασίσαμε στην τάξη, όπως εύστοχος σχολιασμός των συννεφόλεξων, πλούσιες παρατηρήσεις, πρωτότυπα σχόλια, σαφή συμπεράσματα, αξιοποίηση της βιβλιογραφίας, οργάνωση υλικού

1. Στερεότυπα των φύλων στα παιδικά παιχνίδια (από τους μαθητές Δ. Θ., Λ. Ν., Σ. Μ.)
ΔΛΣ
View more presentations from mmavridi
2. Μια παρουσίαση... (από τους μαθητές Κ. Α., Τ. Ν.)
ΚΤ
View more presentations from mmavridi
3. Τα στερεότυπα των φύλων μέσα από διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών (από τους μαθητές Ζ. Χ., Κ. Δ., Κ. Κ.)
ΖΚΚ
View more presentations from mmavridi
4. Τα στερεότυπα των φύλων μέσα από τις διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών (από τους μαθητές Κ.Κ., Κ. Π., Τ. Ν.)
ΚΚΤ
View more presentations from mmavridi
5. Παρουσίαση για τα στερεότυπα των φύλων μέσα από τα παιδικά παιχνίδια (από τους μαθητές Ν. Κ., Σ. Γ., Σ. Μ.)

8 σχόλια:

  1. Εγώ ψηφίζω την δεύτερη παρουσίαση από τους μαθητές Καζούλη Άννα και Τίγκα Νίκο γιατί πιστεύω πως έλαβαν υπόψη τους τα κριτήρια σε μεγάλο βαθμό,είχαν υπότιτλους,υπήρχε εύστοχος σχολιασμός των συννεφόλεξων και μας έδωσαν το νόημα μέσα από λίγες προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ ψηφίζω την εργασία των μαθητών Νικολάου Κ., Σκούλο Γ.,Σταύρου Μ., γιατί έχουν βάλει εικόνες και έχουν σχολιάσει τα συννεφόλεξα με μικρές και κατανοητές προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ... δέν ξέρω ποιά να πρωτοδιαλέξω!!
    Γιατί όλες είναι παρα πολύ ωραίες!

    Αλλά θα ψηφίσω την εργασίαων μαθητών Νικολάου Κ., Σκούλο Γ.,Σταύρου Μ,!!

    Γιατι εχουν χρισιμοποιήσει εικονες και "γενικά" ειναι πολυ καλό!

    (ζητώ συγνώμη για τοιχών ορθογραφικά λάθη :P )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eγώ θεωρώ ότι η παρουσίαση της Νικολάου του Σκούλου και της Σταύρου είναι η καλύτερη. Έχει πολλές εικόνες που με τις λεζάντες μας βοηθούν να τις κατανοήσουμε και τα σχόλια που ταιριάζουν απόλυτα με το θέμα. Αυτό που θα ήταν καλό να Υπάρχει είναι τα ονόματα της ομάδας, γενικώς όλες οι παρουσιάσεις ήταν αρκετά καλές για πρώτη φόρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ ψηφίζω την δεύτερη παρουσίαση από τους μαθητές Καζούλη Άννα και Τίγκα Νίκο γιατί τα σχόλια που ταιριάζουν απόλυτα με το θέμα, έχει πολλές εικόνες και γενικότερα έχουν λάβει υπόψη όλα τα κριτήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εννοείται πως ψηφίζω την δική μας εργασία !!!!Διαμαντή Θ., Λυρίου Ν., Στουπή Μ.) :P πλάκα κάνω...πιστεύω πως η καλύτερη είναι της Νικολάου του Σκούλου και της Σταύρου αλλά όλες είναι εξίσου καλές και όλα τα παιδιά προσπάθησαν πραγματικά πολύ..μερικοί ήταν και στο facebook αλλά δεν λέμε ονόματα ....:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Μάριο,επίσης θα ψήφιζα και την δικιά μας εργασία,συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά,και πιστεύω πως αξίζουν ένα μεγάλο μπράβο για την προσπάθειά τους,και Νίκο εγώ ξέρω ποιοι ήταν στο facebook XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιστέυω πως η καλύτερη παρουσίαση είναι από τους μαθητές Καζούλη.Α & Τιγκα.Ν.Ψηφίζω αυτήν την παρουσίαση διότι περιέχει εύστοχο&πλούσιο περιεχόμενο,απλές προτάσεις και ουσιόδης ερμηνεία.Ακόμη έχουν οργανώσει σωστά το υλικό και η μορφή της παρουσίασης είναι σχετικά καλή!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή