Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Συμμετοχή του σχολείου μας στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό των Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς, στις 27/9/2013 με θέμα : Τα πρόσωπα του χρόνου.

Το σχολείο μας συμμετέχει  στις εκδηλώσεις  για τον  εορτασμό των  Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς  στις 27/9/2013 με θέμα: "Πρόσωπα του χρόνου". Ένα τμήμα της Α ΄ τάξης  θα  λάβει μέρος  στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με θέμα: " Παιχνίδια για  το χρόνο" που οργανώνει το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού  και η 4η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου. 
Περιμένουμε με αγωνία και μεγάλη χαρά!
Θα αφήσουμε τα σχόλιά μας εδώ!

14 σχόλια:

  1. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που πήγαμε ήταν πολύ ωραίο και περάσαμε υπέροχα!
    Μας αρέσανε γενικά όλα τα πράγματα τα οποία μας δείξανε αλλά μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το ψηφιδωτό με τα ζώδια! Ελπίζουμε να ξαναπάμε σε ένα τέτοιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα!! <3 <3 <3

    Κ.Κ Α2 Ν.Κ Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρασα πολύ ωραία στην εκδρομή αυτή και θέλω πολύ να ξαναπάω σε εκείνο το μέρος!!! Με εντυποσίασε που μαθαμε πράγματα για τους Βυζαντινούς και εκείνη την εποχή. Μάθαμε πως να μετράμε στο ρολόι τους και το πως μετρούσανε από την ώρα που δημιουργήθηκε ο κόσμος. Επείσης μαθαμε και για τα ζωδια.Ήταν υπέροχα! Ίσος να μην μπορέσω να ξαναπάω με τους συμμαθητές μου, αλλά θα επισκευτώ εκείνο το όμορφο μέρος!Σεβαστή Κ.Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν πολύ διασκεδαστικό και μάθαμε πολλά πράγματα όπως, λατινικούς αριθμούς , αρχαίους ελληνικούς αριθμούς, αρχαίους τούρκικους αριθμούς , λατινικά γράμματα και πολλά άλλα . Είδαμε πολλές ψηφιδωτές εικόνες και μία από αυτές ήταν ο ζωδιακός κύκλος.Είδαμε και ταφόπλακες που έγραφαν ημερομηνίες πάνω τους.Περάσαμε πολύ ωραία στην Παλιά Πόλη της Ρόδου
    Β.Κ Α2 Ρ.Μ Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση όταν μας έβαλαν να κάτσουμε σε ένα χάλι και μας έλεγαν διάφορα πράγματα σε σχέση με τα παλαιά χρονιά . Κ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσε πολύ αυτή η εκπαιδευτική εκδρομή γιατί μας έδειξαν έναν κύκλο που είχε όλα τα ζώδια αυτός ο κύκλος ήταν ψηφιδωτός και είναι από την Αστυπάλαια.Θα ήθελα πολύ να ξανά επισκεφτώ το κάστρο του Μαγίστρου γιατί μπορεί να μην έχω ξανά την ευκαιρία να τον ξαναδώ. Ανθούλα Μ.Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου έκαναν εντύπωση τα παιχνίδια και οι εικόνες που μας έδειξαν. Μου άρεσαν πολύ τα παιχνίδια, οι εικόνες με ψηφιδωτά, το ρολόι και πολλά άλλα. Δημήτρης Μ.






































































































































    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση όταν μας έβαλαν να κάτσουμε σε ενα χαλί και μας έλεγαν διάφορα πράγματα, γιατί νόμιζα οτι θα κάναμε βόλτες κι θα μας έδειχναν πράγματα. Μου άρεσε που σειμετίχα. Σ Κ




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς εγώ δεν βρισκόμουν εκεί γιατί ήμουν άρρωστη. Αλλά είχα πάει όταν ήμουν Δημοτικό.Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η εμπειρία...Το κάστρο ήταν τεράστιο και είχε πολλούς χώρους που φιλοξενούσαν διάφορα έργα: πίνακες, ψηφιδωτά, αγάλματα κ.α. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ένα πολύ μεγάλο ψηφιδωτό στο δάπεδο, που βρισκόταν στο εξωτερικό μέρος του κάστρου.

    Αγγελική Κ., Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δυστυχώς εγώ δεν βρισκόμουν εκεί γιατί ήμουν άρρωστη. Αλλά είχα πάει όταν ήμουν Δημοτικό.Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η εμπειρία...Το κάστρο ήταν τεράστιο και είχε πολλούς χώρους που φιλοξενούσαν διάφορα έργα: πίνακες, ψηφιδωτά, αγάλματα κ.α. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ένα πολύ μεγάλο ψηφιδωτό στο δάπεδο, που βρισκόταν στο εξωτερικό μέρος του κάστρου.

    Αγγελική Κ., Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα λόγια είναι περιττά στο να περιγράψουμε αυτά που είδαμε. Ήταν διασκεδαστικά και μάθαμε πολλά πράγματα για την Αρχαία Ελλάδα και για το Βυζάντιο. Μάθαμε Αρχαίους Ελληνικούς αριθμούς και Αρχαίους Λατινικούς . Μας δείξανε πως μετρούσαν την ώρα στην Αρχαιότητα (Βυζάντιο) και άλλα πολλά . Εγώ πιστεύω πως ήταν το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
    Σ.Μ Α'2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έλαβα μέρος στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου πήρα κάποιες πληροφορίες για το πώς χρονολογούσαν οι βυζαντινοί και μας παρουσίασαν εικόνες.
    Μ.Λ Α2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μας μιλούσαν για τα ζώδια και κοιτούσαμε τις χρονολογίες πάνω σε ταφόπλακες. Πέρασα καλά και θα θελα να ξανά πάω.κ.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτά που είδαμε μας τράβηξαν την προσοχή. μάθαμε πολλά πράγματα που δεν ξέραμε και παίξαμε εκπαιδευτικά παιχνίδια.

    Χ .Κ Α΄2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μου άρεσε πολύ το εκπαιδευτηκό πρόγραμμα που πήγαμε.Μάθαμαι να γράφουμε τους αριθμούς όπως τους γράφαναι στο Βυζάντιο.Επίσης μου άρεσε πιο πολύ εξερεβνήσαμε το καστέλο.Θα ήθελα πάρα μα πάρα πολυ να ξαναπάμε.
    Κ.Α Α'2

    ΑπάντησηΔιαγραφή